Според мерењата на Нилсен за септември во САД , Ју Тјуб има гледаност од 12,6 проценти на целиот телевизиски контент, пред Нетфликс со 8,3 проценти, а ниту една друга платформа или телевизија не стигнала до 5 прценти гледаност.

Ју Тјуб гледаноста ја зацврсти откако стана најпопуларен социјален медиум за гледање на микродрами со дури 44 насто гледаност од оние што го конзумираат најновиот тренди формат. Вертикалните видеа досега се сметаа за домеин на ТикТок кој сега има 38 проценти од оние што гледаат микродрама.

ЈуТјуб и ТикТок комбинирано имаат дури 82 проценти од гледаноста на кратките драми кои траат помалку од 10 минути, а зад нив се Инстаграм, Х, Фејсбук и Снепчат. Најголема гледаност микродрамата има кај популацијата меѓу 18 и 34 години.

Слични новости

Австралија е првата земја во светот што ги забранува социјалните платформи за деца

Австралија е првата земја во светот што ги забранува социјалните платформи за деца

Австралија стана првата земја во светот што ја забрани употребата на социјалните платформи за деца под 16 години на полноќ по локално време во средата, блокирајќи ја нивната можност да користат платформи како што се TikTok, YouTube на Alphabet и Instagram и Facebook на „Meta“

Стотици историски документи оштетени од протекување вода во Лувр

Стотици историски документи оштетени од протекување вода во Лувр

Протекување на вода оштети неколку стотици дела во египетскиот оддел на Лувр кон крајот на ноември, изјавија од парискиот музеј за AFP, само неколку седмици откако спектакуларната кражба на накит од истиот музеј покрена прашања за состојбата на неговата инфраструктура

Девет номинации за Златен глобус за филмот „One Battle After Another“

Девет номинации за Златен глобус за филмот „One Battle After Another“

Мрачната комедија и политички акционен трилер, продуциран, напишан и режиран од Пол Томас Андерсон „One Battle After Another“ со Леонардо Ди Каприо во главната улога, се најде на врвот на листата на филмски номинации за престижните холивудски Златни глобуси со девет номинации