
Гледачите во Америка во февруари најмногу гледале телевизија на Јутјуб каналот, покажа истражувањето на Нилсен. Јутјуб гледале на нивниот телевизиски приемник 11,6 насто од Американците со што е на врвот од сите контент платформи и телевизии.
Интересен е фактот што Јутјуб го зазеде првото место поради изненадувачкиот пораст на популација над 50 години која гледа Јутјуб, која ги надмина по гледаност луѓето на возраст меѓу 18 и 34 години. Истражувањето се однесува само на гледаност на телевизори, а не и на компјутери, таблети и мобилни телефони.
На второ место според гледаност е Дизни со 10 проценти. На третото место е Фокс со 8,3, бројка која е бустирана со директниот пренос на финалето на американскиот Супербоул. На третото и четвртото место Нетфликс и Парамаунт имаат идентична гледаност од 8,2 проценти.
Слични новости
Втора медицинска установа во Токио воведува „кошничка за бебиња“
Болница во Токио во понеделникот стана втората медицинска установа во Јапонија која нуди „кошничка за бебиња“, овозможувајќи им на родителите безбедно и анонимно да ги остават своите новороденчиња за кои не можат да се грижат
Почина политички ангажираниот француски режисер Ив Боасет
Францускиот режисер Ив Боасет, кој ги одбележа 1970. со неговите ангажирани и политички филмови како „Обичните Лажоа“, почина во понеделникот на 86-годишна возраст
На 90 години почина актерот Ричард Чембрлен „кралот на минисериите“
Со сини очи и со порцелански тен, Чембрлен ретко беше миленик на критичарите во неговите најдобри години. Магазинот People еднаш ја сумираше неговата актерска репутација како „згоден, но без страст