Според мерењата на Нилсен за септември во САД , Ју Тјуб има гледаност од 12,6 проценти на целиот телевизиски контент, пред Нетфликс со 8,3 проценти, а ниту една друга платформа или телевизија не стигнала до 5 прценти гледаност.
Ју Тјуб гледаноста ја зацврсти откако стана најпопуларен социјален медиум за гледање на микродрами со дури 44 насто гледаност од оние што го конзумираат најновиот тренди формат. Вертикалните видеа досега се сметаа за домеин на ТикТок кој сега има 38 проценти од оние што гледаат микродрама.
ЈуТјуб и ТикТок комбинирано имаат дури 82 проценти од гледаноста на кратките драми кои траат помалку од 10 минути, а зад нив се Инстаграм, Х, Фејсбук и Снепчат. Најголема гледаност микродрамата има кај популацијата меѓу 18 и 34 години.
Слични новости
Почина американски архитект Френк Гери
Американскиот архитект Френк Гери, кој стана суперѕвезда во светот на архитектурата со своите смели и необични креации со накривени кули и големи плочи од истегнат метал почина во петок на 97-годишна возраст
Евросонгот во Виена под закана со недостиг од буџет откако четири земји се повлекоа
Натпреварот за песна на Евровизија се соочува со потенцијален недостиг на буџет откако Шпанија, Холандија, Ирска и Словенија се повлекоа од натпреварот поради одлуката на Израел да учествува на следната година
Netflix ги купува филмските и ТВ-студија на Warner Bros
Стриминг гигантот „Netflix“ објави во петокот дека постигнал договор со„ Warner Bros. Discovery“ за купување на филмски и телевизиските студија, вклучувајќи ја и платформата HBO Max


