Според мерењата на Нилсен за септември во САД , Ју Тјуб има гледаност од 12,6 проценти на целиот телевизиски контент, пред Нетфликс со 8,3 проценти, а ниту една друга платформа или телевизија не стигнала до 5 прценти гледаност.

Ју Тјуб гледаноста ја зацврсти откако стана најпопуларен социјален медиум за гледање на микродрами со дури 44 насто гледаност од оние што го конзумираат најновиот тренди формат. Вертикалните видеа досега се сметаа за домеин на ТикТок кој сега има 38 проценти од оние што гледаат микродрама.

ЈуТјуб и ТикТок комбинирано имаат дури 82 проценти од гледаноста на кратките драми кои траат помалку од 10 минути, а зад нив се Инстаграм, Х, Фејсбук и Снепчат. Најголема гледаност микродрамата има кај популацијата меѓу 18 и 34 години.

Слични новости

Дете изгоре автомобил со жижица

Дете изгоре автомобил со жижица

Петгодишно момченце, на кое мајка му дала жижица, запалило автомобил и предизвикало штета од 30.000 евра, соопшти во неделата полицијата во западната германска покраина Северна Рајна-Вестфалија

Бен Стилер му возврати на Тарантино

Бен Стилер му возврати на Тарантино

Актерот Бен Стилер застана во одбрана на колегата Пол Дан откако култниот режисер Квентин Тарантино го нарече „проклето најлошиот актер во Холивуд” во шокантната изјава

Шпанска Сарагоса најпристапен град за лицата со попреченост

Шпанска Сарагоса најпристапен град за лицата со попреченост

Шпанскиот град Сарагоса ја освои првата награда на натпреварувањето Пристапен град за лицата со попреченост за 2026 година, пред уште еден град во Шпанија, Валенсија и францускиот Рен, на натпреварувањето што го организира Европската комисија