
Гледачите во Америка во февруари најмногу гледале телевизија на Јутјуб каналот, покажа истражувањето на Нилсен. Јутјуб гледале на нивниот телевизиски приемник 11,6 насто од Американците со што е на врвот од сите контент платформи и телевизии.
Интересен е фактот што Јутјуб го зазеде првото место поради изненадувачкиот пораст на популација над 50 години која гледа Јутјуб, која ги надмина по гледаност луѓето на возраст меѓу 18 и 34 години. Истражувањето се однесува само на гледаност на телевизори, а не и на компјутери, таблети и мобилни телефони.
На второ место според гледаност е Дизни со 10 проценти. На третото место е Фокс со 8,3, бројка која е бустирана со директниот пренос на финалето на американскиот Супербоул. На третото и четвртото место Нетфликс и Парамаунт имаат идентична гледаност од 8,2 проценти.
Слични новости
Венеција вели дека се шират „лажни вести“ за свадбата на Безос
Еден од најбогатите луѓе на планетата и основач на Amazon и неговата вереница новинарката Лорен Санчез кон крајот на јуни би требало да се венчаат во Венеција
Откриена гробница на непознат египетски фараон
Египетски археолози и истражувачи на музејот при Универзитетот Пенсилванија го објавија откривањето на гробницата на длабочина од седум метри под површината на земјата, во древната некропола на планината Анубис
Италијански градоначалник ги отстрани кафематите во канцелариите
Иако уживањето на кафето во Италија е на ниво на национална светост и гордост, градоначалникот на еден мал град близу Венеција ги забрани сите уреди за топли пијалаци во општинските канцеларии