Гледачите во Америка во февруари најмногу гледале телевизија на Јутјуб каналот, покажа истражувањето на Нилсен. Јутјуб гледале на нивниот телевизиски приемник 11,6 насто од Американците со што е на врвот од сите контент платформи и телевизии.

Интересен е фактот што Јутјуб го зазеде првото место поради изненадувачкиот пораст на популација над 50 години која гледа Јутјуб, која ги надмина по гледаност луѓето на возраст меѓу 18 и 34 години. Истражувањето се однесува само на гледаност на телевизори, а не и на компјутери, таблети и  мобилни телефони.

На второ место според гледаност е Дизни со 10 проценти. На третото место е Фокс со 8,3, бројка која е бустирана со директниот пренос на финалето на американскиот Супербоул. На третото и четвртото место Нетфликс и Парамаунт имаат идентична гледаност од 8,2 проценти.

 

Слични новости

Играч на лотарија освои џекпот од 250 милиони евра

Играч на лотарија освои џекпот од 250 милиони евра

Човек од Австрија во рамките на лотаријата „Еуро милионс“ освои 250 милиони евра. Како што објави лотаријата на Австрија, играчот е добитник на тикет со влог од десет евра, а на тикетот ги погодил сите седум броеви.

Американските писатели ја тужеа Мета поради кршење на законот за авторски права

Американските писатели ја тужеа Мета поради кршење на законот за авторски права

Мета е обвинета дека ги прекрши зајконите за авторски права користејќи го ЛигБен кој рабти анонимно, а кој содржи милиони пиратски примероци на книги, написи во чаосписи и други материјали за развој на нејзината вештачка интелигенција, пренесе Скај њуз.

Промоција на серијата Мобленд на Гај Ричи во Лондон

Промоција на серијата Мобленд на Гај Ричи во Лондон

Во четвртокот вечер во Лондон беше одржана гала промоција на бел килим на прочуениот Лестер сквер на новата серија на парамаунт „Мобленд“ на познатиот англиски режисер Гај Ричи. На премиерата се појави целиот каст на серијата предводен од Том Харди, Пирс Броснан и Хелен Мирен