Поради ескалацијата на царинската војна, инвеститорите бараат побезбедно засолниште за капиталот, па цената на златото од почетокот на седмицава се зголеми за 2,6 отсто и утринава достигна рекордно ниво – 2.990 долари за унца.

На валутните пазари вредноста на американскиот долар во однос на кошницата валути порасна во петокот во претпладневното тргување.

Индексот на доларот, кој ја искажува вредноста на американскиот долар во однос на другите шест најважни светски валути, утринава се движи околу 103,98 поени, додека вчера во истито пресек од тргувањето изнесуваше 103,60 поени.

 

Курсот на доларот во однос на јапонската валута се зголеми од вчерашните 147,75 на 148,60 јени.

Американската валута зајакна и во однос на европската, па цената на еврото се лизна на 1,0845 долари, додека вчера во истиот момент изнесуваше 1,0885 долари.

Цените на нафтата, пак, пораснаа по вчерашниот пад. Цената на барелот на лондонскиот пазар утринава порасна за 0,60 отсто, на 70,30 долари, додека на американскиот пазар цената на барелот порасна за 0,66 отсто, на 66,95 долари.

globe

Слични новости

Венс: Се очекува договор на високо ниво за ТикТок до 5 април

Венс: Се очекува договор на високо ниво за ТикТок до 5 април

Тикток се соочи со проблеми во САД откако на 19 јануари стапи во сила закон со кој се бара од сопствениците на Тикток кинеската компанија Бајтденс да го продадат, поради загрозување на американската национална безбеност или во спротивно ќе биде забранет.

Цените на нафтата над 70 долари

Цените на нафтата над 70 долари

Цените на нафтата се стабилизираа на меѓународните пазари во петокот над нивото од 70 долари, а инвеститорите проценуваат дека преговорите за ставање крај на руско-украинската војна ќе потрае и ќе го одложат враќањето на руската нафта на западните пазари

BMW очекува царински трошоци од милијарда евра

BMW очекува царински трошоци од милијарда евра

Царинити ќе го чинат BMW милијарда евра оваа година, изјави во петокот извршниот директор на германскиот производител на луксузни автомобили Оливер Зипсе, наведувајќи ги трошоците за европските царини за електричните автомобили од кинеско производство и американските царини за увоз на челик и алуминиум