Пејачот Дони Осмонд откри дека ќе ја дели сцената со верзија на себе од 1972 година „благодарение на неверојатната вештечка интелигенција и CGI технологија“.
Пејачот ќе настапи со аватар, кој прикажува негова верзија стара 14 години.
Во видеото на Instagram, 67-годишниот Осмонд се појави покрај лик од CGI и рече: „Имам нов колега и заедно ќе испишеме историја. „Можете ли да замислите да ја споделите сцената со себе како 14-годишник?“

„Па, тоа се случува, благодарение на некоја фантастична технологија за вештачка интелигенција и CGI, ќе разговарам и ќе пеам со Дони Осмонд, знаете, оној од 1972 година“, додаде тој.
Спотот потоа ги покажува двајцата, а кога постариот Осмонд праша: „’Како е чувството да пеам со себе 50 години во иднина?’, помладата верзија рече: ‘Па, тоа е како да пееш со дедо’“.
Пејачот се прослави во 1960-те со неговите постари браќа познати како The Osmonds, а потоа имаше голем хит како соло изведувач со баладата „Puppy Love“ во 1972 година.
Ова не е првиот концерт на CGI што се одржува, во 2022 година се одржа долгоочекуваниот концерт на шведската поп-атракција ABBA под наслов „Voyage“ во Лондон, на кој помладите „Abba-tars“ на групата изведуваа песни од нивниот стар репертоар заедно со десеточлен бенд во живо.
Во 2023 година, рок бендот Kiss откри дека биле „овековечени и преродени како аватари на вечниот рок за време на нивниот последен настап во живо во Медисон Сквер Гарден во Њујорк, колегите од бендот Пол Стенли, Џин Симонс, Томи Тејер и Ерик Сингер ја напуштиле сцената за да ги откријат своите дигитални аватари.
Слични новости
Слаба посетеност на кината во Америка и покрај тоа што е недела на Оскарите
Главна причина за овој феномен е што повеќето филмови кои беа номинирани за Оскар публиката може да ги гледа од дома на некоја од стриминг платформите.
Хит претставата Отело на Бродвеј заработи 2,6 милиони долари по само седум изведби
Класичната драма „Отело“ на Вилијам Шекспир во која играат Џејк Гиленхал и Дензел Вашингтон, заработи неверојатни 2,6 милиони долари, по само седум...
Режисерот на документарецот за Принц го нападна Нетфликс за откажување на емитувањето
Езра Еделман, режисерот на деветчасовниот документарец за музичкатаѕвезда Принц изјави дека одлуката на Нетфликс да не го емитува неговиот документарец на стриминг платформата е кратковида